ח"כ טור פז: "השיחות התפוצצו כי נתניהו רימה אותנו"

    מהדורת הבוקר 5 Comment on ח"כ טור פז: "השיחות התפוצצו כי נתניהו רימה אותנו"

    ח"כ משה קינלי טור-פז במהדורת הבוקר: "ישבנו בבית הנשיא בלב פתוח והיינו מוכנים לפשרות. מכלול הדברים שהממשלה עושה מחלישים את הדמוקרטיה. פינדרוס, קרעי ואמסלם אומרים במפורש: ניסינו להעביר את החקיקה ב'מכה' ולא הלך, עכשיו נלך ל'שיטת הסלמי' ונעביר את הכל בחלקים"

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ משה קינלי טור-פז (יש עתיד), טוען בשיחה עם דוד חכם במהדורת הבוקר (רביעי) כי ראש הממשלה נתניהו הוא זה שהוביל לפיצוץ השיחות בבית הנשיא: "עזבנו את בית הנשיא כי נתניהו רימה אותנו. הוא שקרן. אנחנו רוצים שלטון חוק וצדק".

    בפתח השיחה הוא נשאל האם הוא פגש אנשים שומרי מצוות במחאה: "פגשתי עשרות חובשי כיפות במחאה", טען טור פז. "השאלה שלך משקפת פוזיציה של הקואליציה ההזויה הזו, שכביכול אדם דתי אמור להיות בעד החלשת מערכת המשפט. אנחנו בעד הדמוקרטיה הישראלית. אני אדם דתי שומר מצוות וחושב שישראל צריכה להיות יהודית ודמוקרטית. קראתי הבוקר את הדברים של היועמ"ש לשעבר מנדלבליט, שנתניהו מינה, שכתב שנהיה מדינה פחות דמוקרטית אם החוק יעבור".

    לדבריו: "ישבנו בבית הנשיא בלב פתוח והיינו מוכנים לפשרות. אמרנו שהמדינה צריכה להמשיך להיות דמוקרטיה, עם איזונים ובלמים. כיום הממשלה שולטת בכנסת ורק בית המשפט מאזן אותה. מכלול הדברים שהממשלה עושה מחלישים את הדמוקרטיה. פינדרוס, קרעי ואמסלם אומרים במפורש: ניסינו להעביר את החקיקה ב'מכה' ולא הלך, עכשיו נלך ל'שיטת הסלמי' ונעביר את הכל בחלקים".

    "החלשת שלטון החוק היא רעה", תקף טור פז. "בשבוע שעבר עברו שני חוקים הזויים בכנסת ברוב קואליציוני ('חוק טבריה' ודחיית הבחירות לרבנות).

    על הוועדה לבחירת שופטים: "הרכב הוועדה היום יותר טוב מ-50-50 לקואליציה ואופוזיציה. אני לא רוצה ועדה פוליטית, גם אם הצד שלי שולט בה. ראשי הממשלה האמיתיים לוין ורוטמן מובילים אותנו לחורבן".



    5 תגובות

    מיין תגובות
    1. 4

      כן כן בגלל זה תפרצם לו תיקי אלפים ואפילו השעון לא יצא מזה
      מי שמאמין לכם פשוט אטום

    2. 3

      הוא באמת חושב שהממשלה בישראל חזקה מידי? הזויייי

    3. 2

      אהבתי איך שהוא מספר שהוא פגש "עשרות חובשי כיפות במחאה", עשרות זה כלום בקנה מידה ארצי. כל אחד יודע שאין יותר מדי חובשי כיפות שמתנגדים לרפורמה.
      חוץ מזה אפשר פשוט לחכות קצת ולשמוע איך תוקפים את הדתיים על הרפורמה. ככה זה תמיד, אומרים שכולם איתך, כולל אלה שלא, ואז כשלא מצליחים מאשימים את מי שלא הסכים איתך.

      1. יש גם דתילונים חובשי כיפות בנט…
        ואפילו רעבנים רפורמים כמו אורי רגב…
        ממתי כיפה על הראש מעידה על הדתיות ?…